Kan inte sova

Den enda jag tänker på är dig, hur du får mig att skratta och le. Du får mig alltid på bra humör även om jag är ledsen , sur eller besviken. Du finns där för mig när jag som mest behöver dig.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans varit med om både jävligt hemska saker och jävligt bra saker. När jag är med dig så är jag lycklig.

Det är dig jag vill vara med, under den tiden vi bråkade så var jag halv det var någonting som fattades och det var du. Det var så hemskt att inte prata med dig, att inte mysa med dig inte göra något med dig. Jag vill inte att vi ska gå igenom detta igen.

Jag har aldrig känt så här för någon annan än dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0