Ligger i sängen

Tja ligger i sängen och tar de lugnt. Jag va ju på banken innan asså de lyssnade verkligen inte på mig! Jag sa att jag fortfarande har kortet "ung" så jag vill ha ett nytt för jag inte kan betala ngt på nätet. Så sa de att jag skulle göra ngt hemma med dosan så åkte vi hem. Och den grejen funkade inte, så vi åkte tillbaka och så sa hon nämen du har ju kortet "ung". Så tänkte jag ba omg det var ju inte de jag sa innan??? Åhhhh så sur jag blev. Men nu ska jag få ett nytt kort.


Sen så gick jag och solade, och fifan vad gött det var :D i denna äckliga kylan med så blir man ju brun med sexigt ;)


Nu så ska jag ut i kylan igen, ciggen kallar haha.


You make my day sweetie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0