Nattinlägg

Jag har såååå ont i huvudet och jag känner att jag kommer bli förkyld snart :(. Vill inte det är så äckligt och jobbigt.

Funderar på om jag ska läsa Maria Montazami's bok nu eller i alla fall börja läsa den :p. Även om jag borde sova nu jag har sovit så dåligt denna veckan och jag vet inte varför? Kanske tänker för mycket.

Jag har märkt en sak med mig själv, när jag träffar en ny kille så tänker jag bara bra saker MEN sen efter två/tre dagar så tänker jag hemska saker. Som typ fan undra om detta bara är ett spel, varför vill han snacka med mig?

Asså typ så att mitt självförtroende sänks till botten på röda havet eller något.
Det är inte konstigt ändå, men det är bara att gå vidare med livet skratta och vara glad :).


What Im doing? Ohh yeah that's right! I'm doing ME.
I'm living life right now and I don't fucking care about you.
I have a smile that can kill you inside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0