Nattpromenad

Jag fick sånt ryck vid elva typ då ville jag gå ut och gå. Så kom jag på samtidigt Lisa är ju hemma i Gislaved nu. Så jag gick till henne, och det är ganska långt haha.

Vi hade det jätte kul vi bara satt och snackade om allt mellan himmel och jord mellan när vi var små skitungar till nu tiden haha.

Det var länge sedan jag träffade Lisa såhär så det var fan på tiden. Saknar den snyggingen när hon är i Hultsfred. Men jag älskar henne lika mycket i alla fall och lite till :) <3

Nu tänkte jag kolla om det finns ngt på tvn som man kan somna till.

Just de Lisa lärde mig hur man printrar med mobilen med, och hon fick sig ett gott skratt när jag skulle prova ;) haha men nu kan jag i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0