Vänskap

Tänkte snacka lite om vänskap idag. Jag märkte som sagt efter studenten som var mina riktiga vänner. Innan när jag gick i skolan kändes det som om man bara umgicks med de personer eftersom man va "tvungen", eller så förstår ni vad jag menar?


Innan så var jag rädd och tänkte vilka kan jag lita på? Vilka är mina riktiga vänner egentligen?

Marie sa detta till mig förra veckan "Emma du höll på att bli som de. Det var bra att du insåg själv att de inte va bra för dig. "

När hon sa det så höll jag bara med, för det är sant. Jag trodde att jag var i "rätt" umgänge, men det var jag verkligen inte. Det var så mycket drama dag in och dag ut, hur orkade jag??

När jag fick reda på vilka som var/är mina äkta vänner, så mådde jag så jävla bra. Jag litar verkligen på mina vänner och jag behöver inte oroa mig längre.


Jag älskar er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0