Bakis + shopping

Hellu nu är jag hemma i tråkiga gislaved igen, helt sugit här asså! Varberg är helt jävla awesome! Igår så festade vi till MAX verkligen ;) Går inte att beskriva hur kul de var igår ;)

När jag vaknade idag så var jag bakis (no shit) haha! Sen så hade jag så jävla ont i ryggen för soffan. Jag och Rebecka drog till donken för frulle, då började det att spöregna. Så vi sprang in sen så vare en jätte stor vattenpöl som jag självklart sprang rätt i och mina convers blev helt blöta *snyft*. Efter donken så drog vi till stan för lite shopping. Jag shoppade ett par skrik rosa spets sockar skit grymma ;) Sen en svart spets topp sån bh typ. Sen så köpte jag en blus tror jag att de är skit snygg den med :) haha!

Så jag är nöjd med dagen.

Nu sitter jag här och väntar på att en film ska bli klar så jag kan kolla på den. Men jag hinner nog med att duscha och dra till affären så länge ;) haha!

Ni får bilderna ikväll som jag lovade er i förra inlägget :)





Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0