Bara för att

Något random test jag hittade, och jag gör de för jag har fett tråkigt!

Hur bor du: I ett hus, med mamma,pappa hund
Brukar du komma i tid: Till vad?
Hur lång är du: 173 cm
Kan du laga mat: Ja, tillräkligt 
Vad jobbar du med/pluggar du: Tog studenten i år, nu är man fritidsfoskare ;)
Vad har du på dig just nu: Legings,linne,tröja
Har du någon fobi: Spindlar, insekter och könshår
Hade du en bra kväll igår: Helt ok

Vilket är ditt senaste inköp: Cigg

Din favoritdryck på morgonen: Oboy

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Ett glas
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl,bacardi
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör alltid något dumt
Saknar du någon just nu: Mja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Behandla mina vänner dåligt och snacka skit om mig
Någon jag stör mig på: Det vet de nog själva om de har gjort mig irriterad eller inte
Intressen: Träna, umgås med vänner och familjen
Senaste person du kramade: William 
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Nej inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Har rakat dina ben någon gång: Yes
Är du sugen på något nu: Yes
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: Yes
Attraheras du av män med skägg: Det beror på om de passar i det
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Yes
Röstade du i det senaste valet: Nope
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Yes
Vilken låt lyssnade du senast på: The Lonely Island - Jack Sparrow
Har någon annan sovit i din säng inatt: Vem vet ;)
Vad tycker du är äckligt: Spindlar, spyor 
Har du pengar på mobilen: Yes always

Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0