Då var denna veckan snart slut

Asså omg i onsdags så var jag med Marie först så åkte vi och badade, sen på kvällen drog vi mot reftele vi skulle lura våran kompis att vi hade cyklat dit. Vi hade min cykel i bilden där bak (i en skåpbil), så det gick bra så långt. Vi åkte mot reftele och vi hörde ett ljud ba dodododo. Marie gick ut och kollade och det var inget. Vi åkte vidare och det lät fortfarande jag sa till Marie stanna bilen. Då hade vi åkt 5 minuter. Båda går ut bilen, jag kollar mot däket och det är punka! Vi satt mitt ute i skogen, och väntade på hjälp efter 1½ timme soå kommer hennes mamma, allt gick bra tills vi skulle få bort reservdäket. Det satt under bilen, och den skruven hade rostat sönder. Och vi hade inget 5 56, så stannar en bil som hjälper oss, jag ringer till pappa och säger att han ska komma med 5 56, precis då stannar en bil och hade detta då. Men pappa kommer iaf, när han kommer fram så sitter han bara och skrattar åt oss. Haha!

Vi satt där i skogen i 4 fucking timmar och var jätte törstiga för det var skit varmt (men hellre det än att det regnde), när vi kommer fram till reftele så öppnar jag sidodörren och där står en back full utav dricka!!! Asså det är vi i ett nötskal! Hahah! Men jävligt kul hade vi i alla fall ;) HAHAH!




xoxo//e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0