Kan du sluta ljuga?

Det värsta jag vet är när folk ljuger för mig och jag vet sanningen. Det är så hemskt, så tror de att man ska lita på de, så frågar de varför man inte litar på de? Huum, inte alla hästar hemma eller?

Jag borde ha gett upp dig för länge sen, så många chanser jag har gett dig, och jag har förlåtit dig om och om igen. Tror inte jag orkar göra det igen helt härligt alltså. Du har tagit mitt hjärta och kramat det så hårt så det har gått sönder. Jag vet inte längre vad jag ska göra. Är det mig det är fel på? Måste jag ändra på något? Jag tycker att jag har gjort allt för dig jag säger alltid sanningen jag ljuger aldrig, jag gillar dig för den du är, jag förlåter dig hela tiden, jag ställer upp för dig. Vad mer förväntar du utav mig? Det vill jag veta.

En gång till och du kan dra åt helvete då vill jag aldrig mera se dig eller höra något ifrån dig.



Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0