Lördag & Söndag

Tja bloggade inte igår hade fullt upp, men nu har jag inte det så tar två dagar i ett inlägg ist ;)

Lördag: Jag klippte gräset, städade båda våra bilar, städade hela huset, hjälpte till med att klippa Pepsi :) Erkänn snäll jag är ;) Jag kanske har en liten baktanke med detta ;) moahaha ;)

Sen på kvällen så kom min bror hit sen kom syrran,hennes man och wille vi grillade och sen drack vi. Det var nice :) Jag tog en powernap på soffan så vaknade jag så sa jag "Mamma? varför ligger det en blöja på toa golvet?" Mamma och syrran bara asgarvade, fattar inte varför ;) haha!


Idag: Jag, pappa, jönsson, brossan spelade golf det gick skit för mig, för jag fick 6 på nästan alla hålen och jag ska ha 5 för att få mina poäng blir man inte sur eller?
Sen så drog jag och syrran och lagade mat hos henne, sen kom de andra senare, det blev tacos :)


Nu så ska jag dra mig mot Josefina, tjata lite :)


Dagens outfit ;)









Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0