Nails

Franskmanikyr med gult sen har jag lite glitter på naglarna med men det syns inte :)
Nice ;)

Hur många hål i öronen har du? Är det en äkta töjning? Hur många piercingar samt tatueringar har du? 
Funderar du på fler tatueringar och piercingar? 

Hehe, många frågor det blev :)


Svar: Jag har 5 hål i öronen, yees det är en äkta töjing stolek 6 mm.
Jag har 3 piercingar näsan,tungan,navlen sen har jag en tatuering 2 tärningar på underarmen.
Yees, det kommer fler piercingar och tatueringar.
Jag ska ha skin divers alltså sån "pärla" på handen ska jag ha den iaf :)
Sen funderar jag på en i överläppen.
Sen så ska jag ha texten till min tatuering, sen min hunds tassar bakom örat tror jag, sen tre liljor på låret. Sen något i nacken och på foten :)






Snart så kommer min farbror och hans fru :) vi ska grilla, har inget mer att säga förtillfället :)
Bjuder alltid på mig själv ;)


Kärlek till er / E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0