Ny vecka...äntligen

Hellu, äntligen så äre en ny vecka, förra veckan var jag en pms unge till max asså. Jag hatade nästan allt och alla. Fast det gör jag typ idag med ;p haha!

Jag var och festade i Halmstad i lördags med camilla och angelica det var skit kul. Dagen efter så var mitt revben helt jävla svullet och det är det idag med :s Det är dubbelt så stort som andra sidan asså, jag tror att det inte är så jävla bra men jag pallar inte gå till en läkare för då får jag bara en passa tabletter och det är det sista jag behöver just nu asså. Äter redan för mycket tabletter tycker jag.

Jag var ute och sprang innan också fan vad det var skönt asså, bara släppa tankarna och bara springa. Tänkte att jag skulle ligga i hård träning hela veckan eller ahh till på torsdag för på fredag drar jag till Öland :)



Nu hopp in i duschen sen kolla på Gossip girl ;)



Kärlek till er // E



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweeet

2011-07-06 @ 04:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0