Sjukt asså

Jag kom fan nyss på en sak ;o Jag har fan mer killkompisar än tjejkompisar xD

No offense men jag gillar inte tjejer i min ålder typ, haha! Jag vet det låter SJUKT! Men det är faktiskt sant, eller jag avskyr ju inte ALLA tjejer i min ålder, men många haha! För vissa är så omogna och borde växa upp, tills de har växt upp så kan jag börja hänga med de igen. haha! 

För asså killar (de flesta) de går inte bakom ryggen på en, de säger vad de tycker sen sure jag tycker så du tycker så, slut!

Men tjejer ska säga det till minst 10 personer innan de kommer till en och säger det. Men då har man redan hunnit att höra det.

Nää, usch. Varför inte bara säga vad man tycker alla får ha sin åsikt! That's it liksom :)






Denna bilden är tagen förra året i varberg, vi hade varit på liseberg på dagen.
Så här är vi hemkomna och ska börja festa :)


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0