Tänk innan du öppnar käften

Man kan inte tro att man inte sårar någon när man säger något bara för att personen skrattar.

Alla har sina känsliga punkter, jag har till exempel när någon säger "Shit vad smal du är Emma ;o," det hatar jag verkligen att höra. Pga vissa saker som jag inte har lust att ta upp här. Men saken är jag är så dålig på att visa hur sårad jag blir när någon säger det, istället så skrattar jag bara. Men bara för att man skrattar är man glad då? Nää, det är man inte, man döljer något.

Visst jag är smal, jag vet det, men säg det inte. Jag tål skämt det gör jag men inte skämt om min kropp.

Anledningen till varför det är så känsligt, det kan ni fundera ut.





Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0