Torsdag

Hellu, idag så vaknade jag så jävla hemskt. Mamma ropar på mig ba Emma! Pepsi blöder! Jag bara sprang ner, så hade bara varklumben gått sönder som han har vid ögat. Shit vad rädd jag blev där asså ;o Men det var ingen fara :)

Sen så drog jag till jobb grejen, sen till af sen drog jag och mamma till pressentverkstan och köpte färg och tråd :p haha! Målade om min askkopp till rosa ;) Awsome :D

Och nu sitter jag här :p haha! Skulle dra till frida nu men de skulle tydligen bort, så får se om jag rar dit senare eller inte:p




Erkänn cool ;)






Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många hål i öronen har du? Är det en äkta töjning? Hur många piercingar samt tatueringar har du?

Funderar du på fler tatueringar och piercingar?



Hehe, många frågor det blev :)

2011-07-21 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0