Va dig själv, alla andra finns redan

Tjenixen på er, idag så har jag haft fullt upp typ asså. Först så var jag på möte vid 9:30 sen hämtade jag William från förskolan. Sen så drog jag,mamma och pappa till Ullared. Jag säger bara omg asså xD haha! Nää, men kul har vi haft i alla fall ;) haha!

Kollade på damfotbollen nyss, asså fan lägg ner skiten. De suger ju för fan de vågar inte ens gå in och blockera fan, och en bara låter bollen gå förbi henne. Asså nää det var bra att Japan vann faktiskt asså. 3-1 är ju utklassning fan. Nää ge upp den bara eller skaffa nya unga bättre spelare.




Dessa snyggingar hittade jag i Ullared, tyckte de var grymt söta/coola ;)


Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0