Why?

Tvungen att skriva av mig...

Varför är det så svårt att bara berätta en sak för en vän?
Jag har en hemlighet som jag har haft inom mig sen jag var 6 år gammal, och jag vågar verkligen inte berätta det för någon. För jag skäms så jävla mycket, även om det inte var mitt fel, jag fattade inte vad som hände då. Men varje gång jag ser personen så tänker jag alltid tillbaka till det hemska minnet.

Jag tror jag inte vågar berätta det för att jag tror att ingen kommer att tro på mig, de kommer bara säga "ähh,du bara inbillar dig." Men nej, det gör jag inte jag var där, jag var med om det. Jag vet nog själv vad som hände.

Men jag vågar inte, jag tänker på alla runt omkrig mig jag vill inte att de ska få den bilden som jag har. Men jag måste på något sätt få ut det, men hur fan då? Jag vill inte må dåligt längre, varför skulle det just hända mig???

Jag vill inte må illa, eller gråta inombods bara för att jag inte har gjort något. Men det är det jag har gjort nu i över halva mitt liv.

Och hur ska man kunna säga en sån grej liksom, det är ju inte en liten grej utav detta är allvarligt som jag borde ha sagt förlänge sen egentligen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0