16/6-11

   Hej hallo jag hade grymt svårt att somna igår jag lyckades att somna vid halv fyra och precis när jag hade somnat så hör jag hur min hund gnäller och ylar. Då var jag helt klar vaken igen, gick ut med honom och så somnade jag halv fem typ. Men jag är inte trött nu på något konstigt sätt :p haha!

Idag så har jag solat, sen så har jag träffat Rebecca mycket trevligt :) Sen när jag kom hem så hade Williams tröja som jag hade beställt till honom, där det står "jag älskar min moster" (a) haha! Så jag ska åka och lämna den till honom snart :)


Jag såg att jag hade fått några frågor, så tänkte svara på de nu. 

Sara

omg vad fin du är när du är osminkad ;o det är ju sjukt det är naturlig skönhet på hög nivå asså. Då måste du vara hur snygg som helst när du har smink på dig. Nej jag är inte alls avundsjuk...

Hur håller du din hy så fin? Hjälp mig! haha.

Svar: Hehe, tack så jätte mycket :) Jag har precis vant mig att vara osminkad innan så var jag tvungen att ha smink hela tiden :P haha!

Jag tycker att jag inte har så fin hy lite finnar hit och dit, men jag tar Clerasil eller hur det stavas sen ansiktsvatten. Annars gör jag inte mycket mer. :)


Hilda

Bra sagt där, måste bara fråga en sak har du någon pojkvän? för du är grymt fin. Och hur håller du
dig så smal ;o är avis på din kropp.

Svar: Tack så mycket :) Nej jag har ingen pojkvän. Alltså jag kan ju börja med att säga att jag inte är så jätte hälsosam jag käkar pizza minst en gång i veckan, dricker cola varje dag, jag tränar lite då och då. Men jag rör på mig varje dag. Sedan så har jag en sån ämnesomsättning så jag har svårt att gå upp i vikt men jag har lätt att gå ner i vikt.  



                                          


xoxo//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0