Ännu en tråkig dag

Idag så fyller mormor 70 år, så vi grattade henne sen drog vi till voffelstugan och sen vidare till Halmstad. Det har regnat hela jävla dagen idag typ. Jag hatar regn jag vill åka utomlands nu nu nu!

Tittade på turkiet bilderna fan vad jag vill tillbaka dit asså. Det var så sjukt kul med roliga människor, nytt land och framför allt det var sol! Som det tydligen aldrig kommer att vara i Sverige.

Ikväll så händer det inte ett piss, och jag har inte någon lust att göra något heller för jag är så arg + mensvärk på det=kom inte nära mig typ. Så jag ska bara gosa ner mig i min soffa, gosa med min hund och dricka cola.


                                             



xoxo//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0