Bästa helgen på länge asså

fyfan vilken helg det har varit. hahah! Den var både sjuk, ännu sjukare och sjukast ;) haha!

I fredags så var det fest @ brossan den var bäst från början till slutet, träffade några bekanta ;) haha!

Igår så var jag helt inställd på att inte festa men jag ändrade mig 1 timme innan vi skulle dra ;) haha! SÅ ni kan tänka er själva hur stressad jag var igår ;) haha! Men jag ångrar inte att jag följde med ut ;) Jag hade hur kul som helst :)

               

                                                                Jag och brossan inne på Oscars 



              


                                         Den här sötnosen hade verkligen saknat mig :)


xoxo//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0