Drar imorgon

Jag har velat fram och tillbaka i några dagar nu om jag ska till Varberg eller inte till helgen, men nu så äre bestämt jag drar till Varberg imorgon. Så kommer jag fram lagom till förfesten kommer dit vid halv 3 typ ;p haha!

Det ska bli jävligt gött att komma bort här ifrån alltså, visst asså jag vill inte bort från hemmet eller så. Men från allt annat som stör mig och blääää. Så kommer nog hem på söndag igen :)

Så nu vet ni varför jag inte kommer att blogga ;) Kanske slänger in ett inlägg men inte säkert. Så ni får ha en jätte bra och fin midsommar :)


                     


                      

                                                               ♥


xoxo// e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0