Fattar inte asså

Asså jag måste typ skriva av mig lite om saker som jag inte fattar.

* Pengar, allting handlar typ om pengar. Men varför? Man kan inte köpa kärlek, man kan inte köpa vänner. Det enda man kan köpa det är prylar! Prylar gör dig inte glad, men det gör vänner.
Pengar har en sån stor makt egentligen, men jag tror ingen förstår varför. Är man inne om man har det största finaste huset på gatan? Och är man ute om man inte har den nyaste mobilen? De flesta människorna kankse inte vill snösa upp sina pengar på onödiga grejer och kankse gör något roligt istället, som att åka utomland kankse vad vet jag!


* Att klä upp sig för andra? Alltså när jag går ut på en krog,klubb eller bara gå ut för att träffa vänner eller vad jag gör så klär jag
aldrig upp mig för de andras skull utan för min skull. För att jag vill känna mig fin/vacker jag klär inte upp mig för andras skull. Och vi tjejer bryr oss för mycket om vad andra ska tycka och tänka om en, men helt ärligt vem fan bryr sig om vad främlingarna tycker om en? En till sak som jag stör mig just om detta ämnet det är tjejer som klär upp sig så slampigt som det går bara för att få ett jävla ligg! Det är fan det största jag stör mig på! Det är ett tecken på ahh, där ifrån kan ni dra slutsatsen själva.


* Leka med andras hjärtan, varför? Det är på en sån låg nivå så nivån finns inte ens. Det är nog det elakaste man kan göra mot en person. Att göra allt jobb bara för ett enda jävla ligg asså är det verkligen värt tiden? Kan man inte lägga tiden på annat? Eller säga direkt till personen, jag vill ha dig i sängen! Haha, men allvar det är bara löjligt! "Don't hate the player hate the game" om man säger den rubriken så är man låg som fan. Då är man nere på förskolenivå eller inte ens det, lägre.
Onenight stands det förstår jag men då har man inte lekt med någons hjärta utan då vill båda bara ha ett ligg.


                             


                                                        Bjuder på en snygging bild ;)



xoxo//e

Kommentarer
Postat av: Josefin

Helt rätt jag håller med dig. Plus sjukt bra blogg och du är så snygg :)

2011-06-16 @ 00:33:57
Postat av: Hilda

Bra sagt där, måste bara fråga en sak har du någon pojkvän? för du är grymt fin. Och hur håller du dig så smal ;o är avis på din kropp.



Ha det bra puss :)

2011-06-16 @ 01:35:56
Postat av: Sara

omg vad fin du är när du är osminkad ;o det är ju sjukt det är naturlig skönhet på hög nivå asså. Då måste du vara hur snygg som helst när du har smink på dig. Nej jag är inte alls avundsjuk...



Hur håller du din hy så fin? Hjälp mig! haha.

2011-06-16 @ 02:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0