FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Fyfan vilken känsla det var igår alltså, gåtdagen var nästan helt perfekt asså :) Det var ingen eller inget som kunde förstöra min stora dag igår.

När vi åkte runt på flaket så blev det väldigt tröttsamt på slutet,man hade skrikit hela tiden, hoppat, blåst allting, sdå var det skönt att bara sätta sig i bilen och åka hem :)

Jag fick jätte många fina presenter men den bästa pressenten jag fick var en dator :)

Igår kväll så var det hotellet som gällde det var kul träffade både gamla och nya människor.

Nää, nu orkar jag inte skriva mer ska snart dra och käka pizza med Rebecka :)




Det är min stora rosa tiger :D Sen är det jag, Hania och Rebecka :) ♥


xoxo//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0