Hejhallo

Idag så har jag haft fullt upp alltså, först arbetsförmedlingen,hem,smålandsstenar,köpa tåg billjet, skriva ut mitt cv som tog typ 100 år , packa, fixa naglarna. Fyfan vad skönt det ska vara att åka till  Varberg imorgon alltså, komma bort från all stress och skit blä på det säger jag bara asså.

Jag är jätte trött men orkar inte gå och lägga mig :p haha. Imorgon så ska jag tydligen till tandläkaren med vid 10 jaaaa, kul :D jag satsar på att jag har 10 hål faktiskt.

Nu så ska jag ut och röka sen kolla på film sen sova, god natt på er :)




Va blek jag var där ;o första kvällen i Turkiet :)

Jag drar med mig Marie till Varberg imon ;) ♥

xoxo//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0