Helt borta

Jag skojar inte alltså jag är helt borta, jag är inte mig själv alltså det är en sak som är säker i alla fall.

Fick hem mina kläder ifrån gina idag bodyn asså gaaah, så snygg ;) Sen så åkte jag och mamma till Gnosjö för att hämta min berlock till mitt Thomas Sabo armband som jag fick av bröderna + anna i studentpressent :) Jag hade beställt ett E om ni undrar ;) haha! Sen så fick jag en ny näspiercing utav mamma, jag har haft i min andra i två år så hon tyckte att jag skulle byta ;) haha! Så det blev ett hjärta i guld :)

Jag håller på att städa mitt rum nu men det går inte så jäkla bra asså. Jag orkar inte men jag har tagit bort alla kläder i alla fall, så jag ska bara ta bort alla andra saker och byta lackan sen är jag klar. hahah! Som om ni bryr er liksom ;) HAHA. 


                             

xoxo// e


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag fick också ett Thomas Sabo armband + halsband i studentpresent. De är otroligt fina!

2011-06-25 @ 21:50:08
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0