Nattinlägg

Jag känner mig helt jävla förvirrad asså, vissa killar är så jävla omogna så det finns inte alltså. När man börjar snacka med någon och sen lär känna de mer så märker man verkligen att skenet bedrar. De spelar att de är någon som de inte alls är sen efter någon månad så får man se vem de verkligen är. Varför inte bara visa den man är från allra första början? Så slipper man slösa en massa tid.

Jag förstår mig inte på detta alltså...


Men nu till en helt annan grej så var jag ute och gick med Rebecka ikväll vi hade det kul som vanligt, sen ringde Rasmus så tvingade han med oss till Forsheda haha! Lite failat men kul hade vi i alla fall mycket skratt som vanligt ;) haha!

Bjuder på 2 cambilder som dock blev med lite dålig kvalite ;)

                 

                 


xoxo//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0