that a person looks on the outside can be completely opposite of the person inside.

Det är lite dåligt med update på min blogg tycker jag men det ska jag försöka att ändra på. Så vi kör en liten lista nu.


Diss

»
Jag gillar inte när personer ta mina saker utan att man frågar först
» Jag gillar inte när folk är avis varför inte bara säga en komplimang så att den andra personen blir glad.
» Jag gillar inte Sveriges väder
» Jag gillar inte att vara arbetslös
» Jag gillar inte att åka tåg, det är bara krångligt
» Jag gillar inte att sakna någon, det känns så tomt


Hiss

»
Jag älskar min famlij
» Jag älskar min nya dator
» Jag älskar rosa, fast det vet vi nog redan
» Jag älskar Varberg
» Jag älskar att träffa nya människor
» Jag älskar Turkiet 



                                    


xoxo// e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0