10 saker om mig

* Jag längtar jätte mycket till Turkiet och studenten

* Jag är en tv nörd

* Jag älskar att träna, men gillar inte idrott (LÄNGRE pga man är inte peppad att gå dit längre)

* Jag älskar Dag-otto, JA rollfiguren

* Jag målar om mina naglar minst 3 ggr i veckan (a)

* Jag bryr mig inte om vad folk säger om mig, jag lever mitt liv som jag vill

* Jag HATAR mitt hår

* Jag är beroende av cola 

* Jag ska göra 4 tatueringar till eller ahh 5 till om man räknar med texten till min nuvarande tatuering

* Jag kan inte leva utan musik,min vovve, mina vänner, tvn, datorn,cigg,cola,majskrockar,fredags mix, min familj


                              


xoxo // e


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill du just ha 5 tatueringar till? Och vet du vilka du ska ha?



Varför målar du naglarna så ofta? :p

2011-05-05 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0