Härlig dag

Har luggit ute och solat idag och klippt gräset (jag är så snäll), höhö! Jag tycker att det är kul att klippa gräset helt sjukt haha! siter och kollar på fast and furious som går på 6,an shit vad jag är sugen på att se fast and furious 5 asså! Älskar de filmerna :D Domino är så jääääääävla snygg så det finns inte ;) haha!



Hade tydligen fått en fråga ;

Varför vill du just ha 5 tatueringar till? Och vet du vilka du ska ha?

Varför målar du naglarna så ofta? :p

Svar: Därför att jag vill? haha, nää men jag ska ha en som symboliserar min vovve, då ska jag ha hans tassar bakom örat. Sen ska jag ha en vid magen/höften, foten, nacken,texten på armen till min nuvarande tatuering, sen vill jag ha en till bakom andra örat.

Jag målar mina naglar så ofta därför att jag vill inte ha äckliga naglar, jag vill ha frächa och fina naglar :p

Hoppas du har fått svar på det du ville :)


varför?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

DU MÅSTE MED MIG IMORGON EMMA!!!

2011-05-08 @ 13:10:03
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0