Hej då äckliga skoldata :D

Nu är det absolut den sista gången man sitter och surfar på denna dåliga datorn, idag så lämnas den in för jag ska inte ha denna datorn asså den har krånglat allt för mycket alltså! Så jag hoppas på attjag får en ny dator imorgon...

Jag fattar inte vad jag gör uppe nu jag börjar ju fan 10:30 gaaah, mamma och pappa lurar mig hela tiden på morgonen inte undra på att man kan ha ett sånt morgonhumör ibland alltså.

Nää,när jag endå är uppe så varför inte försöka komma i tid till skolan en sista gång, för det är ju trosts allt sista skoldagen idag, och sista chansen att kunna komma i tid ;) Haha!



Bjuder på en snygging bild som är seriös till 110% asså ;) Så varför vara seriös när man kan vara oseriös? ;)

xoxo//e


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå söt är du emma :) ska komma o gratta dig imorgon om jag hittar dig anars hoppas jag du får en underbar dag imån på studenten :)

2011-05-31 @ 21:42:09
URL: http://nattstad.se/nattiiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0