Helt overkligt

Jag hämtade William på förskolan (dagis) idag, det kändes så jävla ovekligt! Att tiden har gått så jävla fort... Men det var kul, han sken upp som jag vet inte vad när jag kom och skulle hämta honom :) Jag bara älskar den ungen alltså :)

Senare idag så drog jag,mamma och pappa till Jönköping så jag körde upp och vi höll på att dö, pga ett bara jävla bond jävlar rent ut sagt. Jag kom där och körde så såg jag att det var en traktor som kom på andra sidan så kör tre jävla bilar om den traktorn när jag kommer, jag blev så jävla förbannad så det fanns inte asså!

Kan inte ens snacka om den där jävla resan mer jävla bönder!




                    ♥


xoxo//e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0