Jag kan inte fatta det

Sen min syrra tog studenten som var för 7 år sen har jag varit så avis på alla andra som har tagit studenten. Och nu är det äntligen min tur? Det har jag svårt för att fatta faktiskt asså, jag tog några bilder med min underbara studentklänning idag som ska vara som tackkort senare, fotografen var självklart min syrra :)

Det kommer att kännas konstigt att säga hej då till mina klasskamrater vi har kommit så nära varandra, vi är som en stor familj. Vi har gått igenom bråk, kärlek, tårar, skratt allting. Okej, det är inget hej då föralltid (hoppas jag) man kommer nog hålla kontakten med många :) 

Imorgon så kommer det att vara fullt upp, först två lektioner + lämna in alla böcker, sen sista städningen, ullared med Marie, sen bygga på studentflaket. Sen efter byggandet så ska jag till syrran och sätta i pappeljoter eller hur det stavas i mitt hår. Fyfan, vad jobbig studenten ska vara egentligen ;p haha! 


xoxo//e

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0