Nu är jag hemma



Det var så jävla härligt i Turkiet asså 28 grader i skuggan sen när man kom till Sverige igen så frös jag som in i helvete :p HAHA! Ser ni min bränna eller det är härligt :) Men det är härligt att vara hemma nu igen, jag har träffat nya härliga människor.

Nää,nu ska jag nog ta och sova :)



Det var en kvinna som målade av människor på hotellet, och jag ville bara göra de så jag gjorde det ;) haha! Hon tog kort sen fick man välja vilket man ville ha, så frågade hon mig om jag va modell jag ba vah? nää :D haha! Så sa hon du kan bli det du har en stor chans att bli det. Shit vad glad jag blev då :D Erkän hon var skit duktig :)

xoxo//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0