Tillbaka

Hellu, jag har haft en liten blogg paus har inte riktigt varit mig själv känner jag. Mitt humör har gått upp och ner hela dagarna ganska jobbigt :p menmen nu skiter vi i det :)

Just fan härom dagen så satt jag och fixade mig till skolan så hade jag musik på, på datorn sen bara la musiken av. Och jag tänkte okej det var la sista låten. Men nejnej datorn gick sönder IGEN! Så nu skiter jag i den datorn för ska endå lämna in den snart och då är den inte mitt problem längre. Så sitter vid mammas sega data får ju damp xD Men bättre än inget :)

Jag gick hem från skolan idag hade sån huvudvärk, sen så hade vi inte så viktiga lektioner så ska sätta i gång och börja plugg nar som helst snart.

                    


Livet är för kort för att gå runt och vara irriterad, utan lev dagen som det vore din sista.



xoxo// e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0