Vara nöjd med sig själv?

Asså jag har ingeting emot skönhetsoperationer, bara det inte blir för överdrivet. Jag vill själv utföra en skönhetsoperation, för att jag ska kunna vara 110% nöjd med mig själv. Alla är inte perfekta och ingen kommer någonsin vara perfekt för det är omöljigt.

Antingen är man för smal,för mullig,för tråkig, pratar för mycket, för snäll, för elak, tro sig för mycket, man lyser igenom för mycket osv. Ingen är perfekt och ingen kommer bli perfekt heller.

Så man ska bara vara sig själv i alla lägen, jag skiter i om någon inte gillar det eller inte för jag anpassar mig inte till någon :).

Idag så har jag planerat att städa mitt rum men jag får se om jag orkar det, för jag fryser som en oxe sen så ska jag till min körskolelärare och snacka lite ;) I don't tell about what ;) haha!

Men sen vill jag träna med hur ska jag hinna med allt :( HAHA!






xoxo//e


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är:) emma du är bra som du är, du behöver inte ändra på ngt. kram

2011-05-02 @ 15:24:03
URL: http://nattstad.se/nattiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0