Vi ägde på dansgolvet ;)

Asså shit vad roligt jag och Mikaela hade igår asså xD Vi med våran dans så ägde vi alla ;)

Gårdagen började då med att några vänner till oss kom hit och grillade och hade trevligt, sen körde Rebecka mig till Bredaryd så började förfesten med Mikaela.

Framåt kvällen så åkte vi till Sigges och hade skit kul xD

Men det jag blev mest besviken på var att det var ganska så många gammla människor jag visste ju att det skulle komma många äldre, men inte så många :p haha. Det var en äcklig gubbe som sa exakt så här "får jag dansa med dig?" och jag började asgarva åt honom xD HAHAH!

Jag är jätte förkyld idag sen tror jag att jag har feber med, haha men det är sånt man får ta ;)  haha!

Just nu så vill jag bara ha pizza!



Jag ser väldigt road ut ;) en bild från förra midsommar.


peace mother fucker


xoxo//e


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är la trevligt att få dans med gamla gubbar?;)

2011-05-01 @ 17:27:31
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Josefina

Ne du va ju inte så road den helgen tydligen :)

2011-05-02 @ 17:44:39
URL: http://josefinaabogenroth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0