Det finns inga ord för det.

Jag satt ute och rökte nyss, så var grannungarna ute. Så sa en kille ba "Du får inte leka med oss om inte du har en mobil!!!". Jag ba WTF?! De är 8-9 år för fan och säger sånt, jag visste inte ens vad en mobil var när jag var i den ålderna eller joo det visste jag men jag hade ingen!
Men det värsta är också att han tog upp en jävla fucking iPhone 4! Och hade den på stutsmattan!
Asså va fan är det som händer?! En liten snorunge ska inte ha en iPhone!
Jag fattar inte den grejen asså vill föräldrarna visa att de har pengar genom att ge ungarna dyra saker? Eller vad är grejen? Om det är så, så är det fan iditotiskt då är man dummare än tåget jag skojar inte asså!
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0