Live the life that you imagined

Hellu idag så åkte jag och mamma till Värnamo det var en sån där mor och dotter dag :) Jag körde till Värnamo och när jag skulle köra in i Värnamo så kom polisen och la sig bakom mig asså jag har aldrig varit så noga med hastigheten eller varit så nojjig haha! Mamma bara satt och små skrattade åt mig, snällt ;) haha!
Men det gick bra jag blev inte stoppad i alla fall, haha. Vi åkte och käkade pizza på Charlie Chappling eller hur det stavas skit gott! Sen drog vi till hemma kväll för att köpa godis haha, sånna tjockisar :D Sen drog vi in til stan så köpte mamma ett par nya tofflor till mig, hahah och så gick vi in i affärer och sånt då.
Men innan vi drog hem så hämtade vi ut min och Maries biljetter till SHAN FUCKING ATCI :DD Han kommer dit dagen efter min födelsedag kan det bli bättre eller? :D
Nu så ska jag kolla på R.I.O filmen får se om den är något att ha :)
Mina nya tofflor ;D haha!
Kärlek till er // E

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sådana har jag med fast de mörkare. :)

2011-10-15 @ 12:06:42
URL: http://Mikaeela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0