Nu hade det varit så skönt att dra till Varberg!

Hellu jag är inte på så bra humör just nu, men jag försöker att verka glad i alla fall ^^
Idag så hämtade jag William på förskolan sen så har jag hängt med Marie också, sen så har jag inte gjort så mycket mer. Jag kollade självklart på Desperate Housewives med damn I love it! Den som inte älskar den, dom förstår jag mig inte på, haha!
Just nu så sitter jag här i min soffa och softar, spelar harpan, dricker cola, käkar dumlesnacks, dampar SÖNDER! Jag fattar inte ens hur jag kan ge dig ett nytt försök efter nytt försök. Jag borde nog läggas in på en pyskvård eller något.
Om två veckor två så drar jag och Marie till Varberg för att fira mig typ, jag kommer supa och fest så mycket så jag kommer att glöma dig, det låter super bra tycker jag :D Då blir det att festa med de nya vännerna med, så jävla härliga är de, jag längtar redan :)
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0