Onsdag

Denna dagen började inte bra alls! Jag hade tid hos doktorn 8:30 och jag är inte någon morgonmänniska, men jag pallrade mig upp! Sen när jag precis skulle stänga av bilen så ringeer mammas mobil, så ringde de från vårdcentralen och sa att jag skulle tilbaka klockan 15:30! Så jag började köra hemmåt igen hur sur som helst. Jag la mig på soffan och somnade, jag vaknade vi 12 utav att Marie ringer.
Sen så glodde jag på tv fram tills 15:00, sen åkte jag och mamma igen till vårdcentralen. Så fick vi vänta i 1 timme och 10 minuter!!! Fan vad sur jag var asså!!!!
Så denna dagen började dåligt och den slutar dåligt med! Yeeey toppen dag för mig! NOT!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0