Söndag

Sorry att jag inte har bloggat i helgen men jag har haft fullt upp asså, denna helgen var hur rolig som helts.
I fredags så drog jag och Marie till Varberg för att köpa en jacka, sen så drog vi och hälsade på mina bröder lite snabbt, sen innan vi drog hem så blev det käk på donken. Så kul det var asså, haha. Vi fick nya polare ;) haha!
Sen när vi kom hem till småland igen så skulle vi sola men det hann stänga innan vi kom dit *buhu*, så vi drog hem till mig och softade, sen sov hon här.
I lördags så kollade vi på fotboll i Hestra, det var roligt faktiskt, sen drog vi och  käkade vi pizza, sen drog vi och solade, sen blev det snabbt hem hit igen för att fixa sig och jag började dricka. Marie kunde inte dricka för hon var fyllechaffis ;) haha! Efter hon hade kört lite folk så drog vi till en killkompis det var kul som fan, haha. Jag spelade fifa12 för första gången och om man frågar mig så var jag grym ;)
Idag så har jag inte gjort så mycket har softat hela dagen typ. Söndagsmys you know ;) hahah!
Vi säger så här om jag tar 10 bilder så är jag seriös på 2 stycken, haha ;)
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0