Dag 19 – Det här upprör mig

Det är ganska många saker som upprör mig, men det värsta utav av de alla är att ens vänner ljuger för en. Om man frågar en sak så ljuger de en mitt upp i ansiktet. Sen får man reda på den riktigia sanningen några veckor efter, eller så får man ta reda på det själv!

Det är en till sak som upprör mig lika mycket asså jag blir så besviken... att ens vänner lånar en tröja säger vi nu, och sen får man inte tillbaka den!!!!!!! Och människan använder den i tex, skolan när de umgås med andra. Detta har hänt mig många gånger, och då har jag sagt att jag får tillbaka det för den är min, gissa vad de säger då!! Nää, min mamma har köpt den till mig! Exakt samma? Sure! Men då kan jag ju få tillbaka min. Nää, det går inte säger de då!

Asså ens vänner, det är sånna vänner man inte behöver, usch tattar jävel!!






Jag just nu :)


Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en äkta töjning?

2011-09-01 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0