Det är en sån dag idag då man inte vill göra ett piss

Jag förstår inte vad jag gör med mitt liv egentligen asså, haha! Jag bara vaknar fixar mig, gör massa skit, är uppe hela natten, sover bort hela dagen. Det är nog ett tecken på att jag behöver ett jobb eller ett liv!? haha!
Jag funderar på att baka bullar idag faktiskt, men jag vet inte. Det är ju lättare att köpa gifflar liksom (a) haha, men godare och roligare när man gör det själv :) Ähh, jag får se hur jag gör, det märker vi.
Jag och mamma rensade ur gaderoben innan, haha, så provade Pepsi två par skor ;) HAHA!
Lite förstora kanske? :) Pepsi du kan få två par i dina egna storlek istället, okej? :) haha! Så söt han är asså :)
Nu ska jag gå och hjälpa mamma,
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0