Det har varit en lång dag idag

För det första så lyckades jag inte med att dygna utan jag somnade vid 4 halv 5 eller något.
Gick upp halv 10, sedan så åkte jag och mamma till doktorn. Sen så var jag så trött så jag somnade nästan fram för tv,n. haha!
Sen kom Marie hit och vi flummade som vanligt, haha!
Sen nu på kvällen så drog jag till min älskade vän Rebecka och sa hej då till henne, det tog verkligen emot. Jag kommer sakna henne så j*vla mycket så det finns inte asså. Hon drar ju och pluggar i Spanien nu i 6 månader, *snyft*. Men aja hon kommer ju hem, jag får det att låta som om hon ska dö eller något. Haha! Men jag älskar henne så mycket ♥
Och nu så har jag kollat klart på Mitt stora feta Gergiska bröllop, jag såg den i 9,an typ så jag ville se den igen. Den är rolig asså.
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0