Lägger ner listan

Tja har inte orkat blogga som ni kanske har märkt, har varit/är sjuk så har inga krafter till att gör ngt mer än röka,kolla på tv, smsa. Det är de jag orkar göra typ.

Den där listan skiter jag i nu faktiskt jag orkar inte, likom helt jobbigt.

Jag dyggnade hela söndagsnatten för jag skulle till arbetsförmedlingen vid tio på måndags morgonen (igår), så igår så somnade jag vid 18:00 och vaknade 10:00 idag. Haha! Så det är skönt.


Nu så ska jag kolla på tv, vi får se om jag bloggar mer idag, men nu vet ni i alla fall varför jag inte bloggar :p






Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: dagensblog

hej!

va gärna med och tävla igen, denna gången om att helt gratis få en valfri vara hemskickat till dig!



http://dagensblog.blogg.se/2011/september/utkast-sept-5-2011.html#comment



ursäkta om detta inte är något som intresserar dig!

HadeGött!

2011-09-07 @ 01:03:28
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0