Söndag

Shululu, denna helgen har varit med om blandade känslor.

I fredags så åkte jag och Rebecka och hämtade Marie, sen drog vi till Bredaryd för att köra hem Simon, men vi hanmade på zino med roligt folk. Sen släppte vi av honom, sen drog jag och Marie hem till mig och töntade runt.

Igår så drog jag och Rebecka till donken, sen så drog vi till en fest och hade jätte kul. Gårdagen kommer man att minnas med mycket skratt och härliga människor.

Idag så drog jag till syrran för att göra recept, och så busade jag lite med wille :)

Nu så ska jag städa lite tänkte jag, sen blir det hemmaspa, det är ju söndag ;)


Dagens outfit slänger jag in ;)









Fick bli mobil-bilder för kameran hade dött och orkade inte vänta på att den skulle laddas klart ;) haha!


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0