Still awake

Shululu, efter min möten så blev det hemfärd, jag käkade lite sen drog jag till syrran för att göra en sak för Rebecka ;) haha!

Sen så drog vi upp till samhället lite kollade runt, sen åkte vi hem till oss (mig), haha! Busade med wille pille, och jag och wille hade lekt med min filt på golvet, så efter de hade gått, så bara la jag mig ner på golvet på filten och somnade. Haha, det blev en liten powernap på 30-40 minuter, jävligt gött :)


Sen så gick jag upp till mitt rum och softade och blablabla, sen kollade jag lite på hockeyn frölunda vs växjö det är ju elitseriens "premiär-dag" - idag! Men det är helt fel lag som spelar! Brynäs ska det vara :D




Jag just nu, sitter och myser med min Brynäs hoddie :D ♥


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0