Tisdag

Hellu jag har varit upptagen hela dagen idag i prencip. Och det är ju inte ofta jag är det så då passar jag på att njuta utav det, haha.
Först så åkte jag till mormor & morfar för att klippa deras gräsmatta, och snacka lite. Det blev väldigt myclet skratt idag kan jag ju säga, haha alltid lika kul.
Sen så drog jag och mamma till Värnamo för att jag skulle köpa något klädesplagg eller något, men hittade jag något? NEJ! Asså jag stör mig när jag inte har pengar då hittar jag hur mycket som helst och när jag har pengar då hittar jag ingenting. Så jag köpte en godispåse på hemmakväll, så jag och mamma käkade upp den ikväll, haha.
Sen så drog vi till donken, gott :)
Vi åkte sedan till syrran för att ge lillkillen två paket (bara för att, som vi hade köpt idag), och han blev lika glad som vanligt :) .
Nu så har jag precis gjort iordning min gaderob, ändrade på lite saker och la undan några (flera) klädesplagg.
Jag hade tänkt att hoppa in i duschen nu, för skrubb/rakning/ filning ect. Sen måla naglarna sen blir det sängen för min del.
Det blir tidig uppgång imorgon, för imorgon så ska jag och Marie till Halmstad för att shoppa :)
Vi hörs nog lite senare med innan, dejten med kudden, ha det bäst så länge :)
Shit vad långt detta inlägget blev, hahah!
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0