Fredag

Sorry att jag inte har bloggat (nu igen) jag har varit lite upptagen med lite olika saker. 
Jag är verkligen inte bra på att blogga längre, jag har tappat det lite hehe! Men sen kan jag faktiskt skylla på att min iPhone är inlämnad för lagning så jag kan inte mobil-blogga. Jag har min gamla Sony Ericsson mobil, med knappar på  det är hur ovanligt som helst haha! 
 
Jag har i alla fall varit med Robert sen i onsdags, efter beccas lilla fest. Hon  fyldde 20 år så imorgon ska vi fira det på riktigt. Det blir middag sen utgång i Värnamo som det ser ut just nu i alla fall. Och jag lovade henne att jag skulle baka tårta till henne imorgon, så det ska jag göra imorgon. Den kommer bli jävligt söt i alla fall ;) haha! 
 
Idag händer inte så mycket jag ska bara ta det lugnt, plocka undan lite i rummet och sen kolla på film och bara softa, är jätte seg idag jag vet dock inte varför. Men jaja, det blir nog bra med den delen. 
 
 
Jag skriver mer om Rebecks födelsedag i nästa inlägg, det får ni inte missa ;). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0