Överskattat

Nyår är så överskattat så det finns inte. Man måste ha den perfekta outfiten, man måste gå på den bästa festen, man måste ha allting så perfekt. Nästa år kommer jag dra utomlands över jul och nyår, det hade jag velat detta året men jag kom på det i oktober så det var lite för sent att sätta den planen i verk då. Nu är man ute i sista minuten som vanligt med allt verkligen jag köpte två outfits idag och jag vet fortfarande inte om jag vill ha på mig det, och det där med festandet blev klart idag. Och jag hatar detta, men detta nyåret blir nog bättre än förra för jag var sjuk förra året. 
 
Igentligen jag jag vill bara vara med mina vänner och Robert på nyår sen skiter jag i vad vi gör liksom. Men det blir tyvärr inte så i år för mina vänner har verkligen spridigt ut sig en är i Åre, en är i Köpenhamn, två är i Kina (de pluggar där), en ska vara i Värnamo och sen var någon i skåne har jag för mig jaa, jag behöver inte rabbla upp alla men förstår ni vad jag menar? Men det blir nog bra ändå detta jag ska vara med Robert och några till i alla fall, så vi får göra det bästa utav det bara :). Som sagt det blir vad man gör det till. 
 
Men nyår är fortfarande överskattat! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0